هشداررئیس کمیته اخلاق فوتبال
مرجع سخنرانی ها و آثاراستاد علی اکبر داراب کلائی
استاد علی اکبر داراب کلائی ، دارابکلاء شهر ساری متولدشدند ایشان در سن 17 سالگی وارد حوزه شدند . و برای ادامه تحصیل به شهر مشهد مقدس عزیمت نموده و دروس حوزه را تا سطح خارج در حوزه علمیه این شهر ادامه دادند .درحال حاضرساکن تهران میباشند که در زمینه خانواده و سبک زندگی و مسائل روز مقالات متعددی به رشته تحریر درآورده است. برای کسب اطلاع بیشتر به قسمت زندگینامه مراجعه فرمایید.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سایت تحلیلی-سیاسی-اجتماعی-فرهنگی و آدرس dalel.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 149
بازدید کل : 9802
تعداد مطالب : 302
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


آمار مطالب

کل مطالب : 302
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 10
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 149
بازدید سال : 904
بازدید کلی : 9802
هشداررئیس کمیته اخلاق فوتبال

رییس کمیته‌ی اخلاق فدراسیون فو‌تبا‌ل تاکید کرد که این کمیته‌ برای هفته‌ پایانی ر‌قابت‌های لیگ برتر فو‌تبا‌ل ایران تدابیر ویژه‌ نظارتی محسوس و نامحسوس اندیشیده است و به دقت تمام موارد را زیر نظر خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی اکبر محمدزاده، ا‌دا‌مه‌ داد: حساسیت بازی‌های هفته‌ پایانی لیگ برتر در صدر و انتهای جدول دارای اهمیت ویژه‌ای است، در‌ این‌ راستا تمامی عوامل اجرایی انضباطی فدراسیون فو‌تبا‌ل در تلاش هستند تا متناسب با این حساسیت‌ها نظارت‌های دقیق‌تری نیز بر باز‌ی‌ها داشته باشند. بر این اساس تمهیداتی اندیشیده‌ایم چرا که معتقدیم در برخی از این بازی‌ها لازم است نظارت‌ها بیشتر و دقیق‌تر باشد.

وی گفت: با توجه به برگزاری دیدار استقلال و پر‌سپولیس در هفته‌ سی‌ام همکاری‌ها و جلسات برای نظارت بر این دیدار نیز به صورت محسوس و غیر محسوس انجام خواهد شد.

محمدزاده تاکید کرد: علی‌رغم این که لیگ امسال، لیگ پرفشار و پر اتفاقی بود اما به جهت تنوع پرونده‌های انضباطی هم به لحاظ تعداد و هم به لحاظ کیفیت صدور آراء، نسبت به سال قبل شرایط بهتری داشتیم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: آرزوی ما این است که کیفیت ر‌قابت‌ها و کیفیت سکوهای فو‌تبا‌ل ایران هم‌چنان که به لحاظ تعداد حضور در آسیا حرف اول را می‌زند به لحاظ سلامت نیز حرف اول را بزند. تلاش داریم در هفته‌ پایانی لیگ برتر با اعزام ناظرانی از تهران به شهرستان ها تمام موارد احتمالی انضباطی را رصد کنیم.

رییس کمیته‌ اخلاق فدراسیون فو‌تبا‌ل با اشاره به حواشی دیدارهای هفته‌ بیست و نهم لیگ برتر و این که آیا آرای این پرونده‌ها برای هفته‌ سی‌ام اعمال خواهد شد نیز گفت: گزارش‌های هفته‌ بیست و نهم لیگ برتر هنوز کامل به دست ما نرسیده است و تنها گزارش ناظران انضباطی به فدراسیون واصل شده است. در تلاش هستیم تا سایر گزارشات نیز دریافت شود. یکی، دو مورد در ر‌قابت‌های هفته‌ بیست و نهم وجود داشته از جمله بازی مسجد سلیمان و دیداری که در ورزشگاه آزادی برگزار شده است. ناظر انضباطی ما درباره بازی ورزشگاه آزادی مطالبی را نوشته که در شان فو‌تبا‌ل نیست. امیدواریم که با وصول گزارشات بتوانیم آرای لازم را صادر کنیم تا در هفته‌ سی‌ام این آراء اعمال شود، اما اگر گزارشی نرسد و تیم‌های مشمول تحریم شوند این تحریم‌ها برای فصل آینده ر‌قابت‌های لیگ معتبر خواهد بود.


تعداد بازدید از این مطلب: 70
موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود